Business Intelligence-Strategien
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 13. marts 2024
- Størrelse:
- 152x229x4 mm.
- Vægt:
- 100 g.
- 2-3 uger.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Business Intelligence-Strategien
Die Phase des Softwaredesigns ist darauf ausgerichtet, die Auswirkungen neuer oder geänderter Anforderungen zu minimieren. Ein guter Softwareentwicklungsprozess führt immer zu einer guten Qualität der Softwareprojekte. Unternehmen können Business Intelligence (BI)-Systeme installieren, die Art, Umfang und Geschwindigkeit der Daten berücksichtigen, um sicherzustellen, dass diese Daten richtig genutzt werden. Business Intelligence integriert Geschäftsanalysen, Data Mining, Datenvisualisierung und Infrastruktur, um bei Bedarf Zugang zu genauen, verständlichen und umsetzbaren Informationen zu bieten.
Brugerbedømmelser af Business Intelligence-Strategien
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Business Intelligence-Strategien findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621