Business Diplomacy by Multinational Corporations
- Towards a Model based on Catholic Social Thought
indgår i Emerald Points serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 80
- Udgivet:
- 27. januar 2022
- Størrelse:
- 239x161x27 mm.
- Vægt:
- 244 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Business Diplomacy by Multinational Corporations
In Business Diplomacy by Multinational Corporations, Huub Ruel turns to Catholic Social Thought (CST), to provide a clear, distinctive instrument for MNCs to reflect on their purpose and role in the global society while also guiding and directing their relationship-building actions with other actors in the global society.
Brugerbedømmelser af Business Diplomacy by Multinational Corporations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Business Diplomacy by Multinational Corporations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621