De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Business Analytics, Volume II

- A Data Driven Decision Making Approach for Business

indgår i ISSN serien

Bag om Business Analytics, Volume II

Discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes. The book provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631574795
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 404
  • Udgivet:
  • 30. november 2019
  • Størrelse:
  • 228x151x25 mm.
  • Vægt:
  • 590 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Business Analytics, Volume II

Discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes. The book provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics.

Brugerbedømmelser af Business Analytics, Volume II



Find lignende bøger
Bogen Business Analytics, Volume II findes i følgende kategorier: