De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Building Implementable Marketing Models

Bag om Building Implementable Marketing Models

This led Philippe Naert, now about four years ago, to write a concept text of a few hundred pages on the subject of how to build imple men table marketing models, that is, models that can and will be used.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789020706741
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 418
  • Udgivet:
  • 31. maj 1978
  • Udgave:
  • 11978
  • Størrelse:
  • 216x140x21 mm.
  • Vægt:
  • 671 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Building Implementable Marketing Models

This led Philippe Naert, now about four years ago, to write a concept text of a few hundred pages on the subject of how to build imple men table marketing models, that is, models that can and will be used.

Brugerbedømmelser af Building Implementable Marketing Models



Find lignende bøger
Bogen Building Implementable Marketing Models findes i følgende kategorier: