De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Building Brand Value the Playboy Way

Bag om Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349367559
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 16. september 2009
  • Udgave:
  • 2009
  • Størrelse:
  • 127x11x203 mm.
  • Vægt:
  • 213 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Brugerbedømmelser af Building Brand Value the Playboy Way