Building a Research-Rich Teaching Profession
- The Promises and Challenges of Doctoral Studies as a Form of Teacher Professional Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 11. november 2021
- Udgave:
- Størrelse:
- 155x230x0 mm.
- Vægt:
- 435 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Building a Research-Rich Teaching Profession
This book analyses the promises and challenges of doctoral studies as a form of teacher professional development. Drawing on a study of 30 Polish teachers with PhDs, this text suggests that the doctorate is an important vehicle for enhancing teachers' knowledge and research skills, and, ultimately, building a research-rich teaching profession.
Brugerbedømmelser af Building a Research-Rich Teaching Profession
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Building a Research-Rich Teaching Profession findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621