De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Building a Customer Service Culture

- The Seven Service Elements of Customer Success

Bag om Building a Customer Service Culture

The tenets of excellent customer service are central to any organization that creates or delivers products or services. This book teaches you about the foundational principles of customer service and acquiring the tools to implement those principles.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781593119355
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 164
  • Udgivet:
  • 22. juli 2008
  • Størrelse:
  • 233x156x15 mm.
  • Vægt:
  • 274 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Building a Customer Service Culture

The tenets of excellent customer service are central to any organization that creates or delivers products or services. This book teaches you about the foundational principles of customer service and acquiring the tools to implement those principles.

Brugerbedømmelser af Building a Customer Service Culture



Find lignende bøger
Bogen Building a Customer Service Culture findes i følgende kategorier: