Broadcasting in the European Union:The Role of Public Interest in Competition Analysis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 194
- Udgivet:
- 1. januar 2001
- Størrelse:
- 240x160x11 mm.
- Vægt:
- 34 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Broadcasting in the European Union:The Role of Public Interest in Competition Analysis
This book offers the first comprehensive application of competition analysis to European broadcasting.
Brugerbedømmelser af Broadcasting in the European Union:The Role of Public Interest in Competition Analysis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Broadcasting in the European Union:The Role of Public Interest in Competition Analysis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621