Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik
- Non-affirmative Theory of Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 474
- Udgivet:
- 17. oktober 2017
- Udgave:
- 12017
- Størrelse:
- 164x241x37 mm.
- Vægt:
- 900 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik
Yet, the traditionally disparate fields of educational leadership, curriculum theory and Didaktik have developed separately, both in terms of approaches to theory and theorizing in USA, Europe and Asia, and in the ways in which these theoretical traditions have informed empirical studies over time.
Brugerbedømmelser af Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621