De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Breakthrough Nonprofit Branding

- Seven Principles to Power Extraordinary Results

Bag om Breakthrough Nonprofit Branding

* The first book on brands and branding directly written for the nonprofit sector, Building a Breakthrough Nonprofit Brand explains a brand as an organization's North Star, the guiding principle that underpins the mission and makes it values manifest, not just the way it is presented in marketing communications materials.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470286913
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 9. november 2010
  • Størrelse:
  • 159x235x30 mm.
  • Vægt:
  • 542 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Breakthrough Nonprofit Branding

* The first book on brands and branding directly written for the nonprofit sector, Building a Breakthrough Nonprofit Brand explains a brand as an organization's North Star, the guiding principle that underpins the mission and makes it values manifest, not just the way it is presented in marketing communications materials.

Brugerbedømmelser af Breakthrough Nonprofit Branding



Find lignende bøger
Bogen Breakthrough Nonprofit Branding findes i følgende kategorier: