De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415279987
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 15. Maj 2006
  • Størrelse:
  • 139x215x10 mm.
  • Vægt:
  • 260 g.
  • 2-4 uger.
  • 11. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Brugerbedømmelser af Brands



Find lignende bøger
Bogen Brands findes i følgende kategorier: