De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brands

- The Logos of the Global Economy

Bag om Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415251839
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 12. august 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x12 mm.
  • Vægt:
  • 330 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Brugerbedømmelser af Brands



Find lignende bøger