- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 390
- Udgivet:
- 8. januar 2015
- Størrelse:
- 164x242x27 mm.
- Vægt:
- 738 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Brands
Jonathan Schroeder brings together a curated selection of papers on brands and branding, originally published in the interdisciplinary journal Consumption Markets and Culture. Organised into four perspectives - cultural, corporate, consumer, and critical ¿ each section contextualised by a new introduction from leading brand scholars. This thought-provoking collection will be of interest to scholars of marketing, consumer behaviour, and sociology and anyone interested in the role brands play in our lives and culture.
Brugerbedømmelser af Brands
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Brands findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621