De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

branding@thedigitalage

Bag om branding@thedigitalage

The advent of the internet and other new digital technologies means that companies - be they dot.com start-ups or traditional bricks and mortar companies - must develop a successful strategy for presenting compelling brands in the virtual world.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349426652
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 184
  • Udgivet:
  • 14. september 2001
  • Udgave:
  • 12001
  • Størrelse:
  • 140x216x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af branding@thedigitalage

The advent of the internet and other new digital technologies means that companies - be they dot.com start-ups or traditional bricks and mortar companies - must develop a successful strategy for presenting compelling brands in the virtual world.

Brugerbedømmelser af branding@thedigitalage



Find lignende bøger
Bogen branding@thedigitalage findes i følgende kategorier: