De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Branding the ‘Beur’ Author

- Minority Writing and the Media in France

Bag om Branding the ‘Beur’ Author

This book reconsiders authorship by the descendants of North African immigrants to France by consulting how these authors' novels have been discussed and promoted in the national audio-visual media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781781381960
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 30. december 2015
  • Størrelse:
  • 241x165x22 mm.
  • Vægt:
  • 582 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Branding the ‘Beur’ Author

This book reconsiders authorship by the descendants of North African immigrants to France by consulting how these authors' novels have been discussed and promoted in the national audio-visual media.

Brugerbedømmelser af Branding the ‘Beur’ Author



Find lignende bøger
Bogen Branding the ‘Beur’ Author findes i følgende kategorier: