De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9798215007174
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 66
  • Udgivet:
  • 7. august 2021
  • Størrelse:
  • 127x4x203 mm.
  • Vægt:
  • 82 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits



Find lignende bøger
Bogen Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits findes i følgende kategorier: