De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Strength

- Building and Testing Models Based on Experiential Information

Bag om Brand Strength

Martin G. Walser breaks with the well established "advertising paradigm", which postulates that strong brands are above all the result of advertising. Instead, he focuses on "experiential information", i.e. the consumers' experience with the brand, as a main source of brand strength.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783824479597
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 309
  • Udgivet:
  • 29. januar 2004
  • Udgave:
  • 12004
  • Størrelse:
  • 210x148x17 mm.
  • Vægt:
  • 425 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Strength

Martin G. Walser breaks with the well established "advertising paradigm", which postulates that strong brands are above all the result of advertising. Instead, he focuses on "experiential information", i.e. the consumers' experience with the brand, as a main source of brand strength.

Brugerbedømmelser af Brand Strength



Find lignende bøger
Bogen Brand Strength findes i følgende kategorier: