Brand Postcolonial
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 162
- Udgivet:
- 31. december 2018
- Størrelse:
- 175x16x246 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 2-3 uger.
- 30. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Brand Postcolonial
The postcolonial author, whether Kamila Shamsie from Pakistan, Chimamanda Adichie from Nigeria or Arundhati Roy from India, is a brand. Instantly recognizable in the literary-cultural marketplace, the postcolonial, this book argues, positions itself and influences the transnational cultural industry.Through a study of numerous postcolonial themes in emblematic authors, the book maps the making of the postcolonial celebrity. From an examination of the authenticity debate through the themes of indigeneity, subalternity and humanism the book moves to the fashioning of a postcolonial literary-ethnic chic for global consumption.
Brugerbedømmelser af Brand Postcolonial
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Brand Postcolonial findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621