De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand, Label, and Product Intelligence

Bag om Brand, Label, and Product Intelligence

The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research methods.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030958084
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 29. marts 2022
  • Udgave:
  • 12022
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 571 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand, Label, and Product Intelligence

The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research methods.

Brugerbedømmelser af Brand, Label, and Product Intelligence



Find lignende bøger
Bogen Brand, Label, and Product Intelligence findes i følgende kategorier: