De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Journalism

Bag om Brand Journalism

Responding to the newly-emerging trend of organisations hiring journalists to create content on their behalf, Brand Journalism is the first comprehensive, practical guide to this hybrid form of traditional journalism, marketing and public relations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415638104
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 278
  • Udgivet:
  • 17. juni 2013
  • Størrelse:
  • 157x233x16 mm.
  • Vægt:
  • 430 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Journalism

Responding to the newly-emerging trend of organisations hiring journalists to create content on their behalf, Brand Journalism is the first comprehensive, practical guide to this hybrid form of traditional journalism, marketing and public relations.

Brugerbedømmelser af Brand Journalism



Find lignende bøger
Bogen Brand Journalism findes i følgende kategorier: