De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Jamaica

- Reimagining a National Image and Identity

Bag om Brand Jamaica

Brand Jamaica is an empirical look at Jamaica's postindependence national image and global brand from multidisciplinary perspectives that interrogate various aspects of Jamaican national identity and the dominant paradigm that shaped it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781496200563
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 1. december 2019
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 3. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Jamaica

Brand Jamaica is an empirical look at Jamaica's postindependence national image and global brand from multidisciplinary perspectives that interrogate various aspects of Jamaican national identity and the dominant paradigm that shaped it.

Brugerbedømmelser af Brand Jamaica



Find lignende bøger
Bogen Brand Jamaica findes i følgende kategorier: