De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Islam

- The Marketing and Commodification of Piety

Bag om Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781477309469
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 294
  • Udgivet:
  • 2. august 2016
  • Størrelse:
  • 238x156x21 mm.
  • Vægt:
  • 416 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Brugerbedømmelser af Brand Islam



Find lignende bøger
Bogen Brand Islam findes i følgende kategorier: