De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838204901
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 126
  • Udgivet:
  • 1. april 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 159 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 30. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis



Find lignende bøger
Bogen Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis findes i følgende kategorier: