Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 126
- Udgivet:
- 1. april 2013
- Størrelse:
- 210x148x7 mm.
- Vægt:
- 159 g.
- 8-11 hverdage.
- 30. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis findes i følgende kategorier: