De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Bag om Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415815345
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 5. juli 2013
  • Størrelse:
  • 156x243x16 mm.
  • Vægt:
  • 424 g.
  • 2-4 uger.
  • 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Brugerbedømmelser af Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space



Find lignende bøger
Bogen Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space findes i følgende kategorier: