De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Choice

- Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes

Bag om Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403946416
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 23. november 2004
  • Udgave:
  • 2005
  • Størrelse:
  • 140x216x15 mm.
  • Vægt:
  • 470 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Brugerbedømmelser af Brand Choice



Find lignende bøger
Bogen Brand Choice findes i følgende kategorier: