De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Aesthetics

Bag om Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230336735
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 24. juli 2012
  • Størrelse:
  • 138x222x19 mm.
  • Vægt:
  • 420 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Brugerbedømmelser af Brand Aesthetics



Find lignende bøger
Bogen Brand Aesthetics findes i følgende kategorier: