Branchenimages ALS Determinanten Der Markenprofilierung
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 243
- Udgivet:
- 26. september 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Branchenimages ALS Determinanten Der Markenprofilierung
Katharina Schaefer untersucht die wissenschaftliche Forschung zum Zusammenhang zwischen Branchenimages und Unternehmensmarkenimages und entwickelt ein um wesentliche Aspekte erweitertes Modell. Anhand einer Stichprobe von über 3.000 Personen unterzieht sie ihr Modell einer anspruchsvollen empirischen Überprüfung in Hinblick auf seine praktische und wissenschaftliche Relevanz.
Brugerbedømmelser af Branchenimages ALS Determinanten Der Markenprofilierung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Branchenimages ALS Determinanten Der Markenprofilierung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621