De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brainfluence

- 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing

Bag om Brainfluence

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118113363
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 16. december 2011
  • Størrelse:
  • 161x234x26 mm.
  • Vægt:
  • 566 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brainfluence

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns.

Brugerbedømmelser af Brainfluence



Find lignende bøger
Bogen Brainfluence findes i følgende kategorier: