Bonusprogramme
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 6. januar 2011
- Udgave:
- 222011
- Størrelse:
- 234x156x15 mm.
- Vægt:
- 526 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Bonusprogramme
Bonusprogramme haben seit der Abschaffung des Rabattgesetzes auch den deutschsprachigen Raum erobert. Wie können Unternehmen davon profitieren? Das Standardwerk liefert einen vollständigen und systematischen Überblick zu allen Aspekten und zeigt, wie Kundenbonusprogramme gestaltet werden können. Mit Fallbeispielen und Checklisten zur Konzeption, Einführung und Optimierung von Bonusprogrammen und Rabattsystemen. Die 2. Auflage wurde aktualisiert und um Abschnitte zu den psychologischen Grundlagen, zu Rechtsfragen und empirischen Studien ergänzt.
Brugerbedømmelser af Bonusprogramme
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Bonusprogramme findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621