BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 16
- Udgivet:
- 17. august 2013
- Udgave:
- 13002
- Størrelse:
- 148x2x210 mm.
- Vægt:
- 40 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR
Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 2,0, Griffith University, language: English, abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.
Brugerbedømmelser af BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621