Bliv synlig i medierne
- Sådan fortæller du de gode historier
- Oplæser:
- Morten Rønnelund
- Straks på e-mail.
Normalpris
Beskrivelse af Bliv synlig i medierne
BLIV SYNLIG I MEDIERNE er en konkret guide til den gode kontakt til pressen. Bogen er et godt skub til at komme i gang med PR og giver en praktisk indføring i, hvordan du og din virksomhed kan bruge medieomtale som et værktøj til øget synlighed.
Bogen gennemgår de forskellige forberedelsesfaser og overvejelser, du bør gå igennem, før du kontakter en journalist. Du får gode råd til, hvordan du skal præsentere dine historier, så du fanger mediernes interesse.
Du får tjeklister, guide til den gode pressemeddelelse, og gode råd om, hvordan du sikrer, at din historie ender på den rigtige journalists skrivebord – og bliver læst.
Julie Lindegaard er uddannet journalist og har mere end 20 års erfaring med kommunikation, medier og PR.
Bogen gennemgår de forskellige forberedelsesfaser og overvejelser, du bør gå igennem, før du kontakter en journalist. Du får gode råd til, hvordan du skal præsentere dine historier, så du fanger mediernes interesse.
Du får tjeklister, guide til den gode pressemeddelelse, og gode råd om, hvordan du sikrer, at din historie ender på den rigtige journalists skrivebord – og bliver læst.
Julie Lindegaard er uddannet journalist og har mere end 20 års erfaring med kommunikation, medier og PR.
Brugerbedømmelser af Bliv synlig i medierne
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Bliv synlig i medierne findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Computer og IT
- Kunst og kultur
- Samfund og samfundsvidenskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv > Forlagsbranche og journalistik
- Databehandling og informationsteknologi > Grafisk IT og digitale medier
- Kunst og kultur
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621