De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Blindsight

- The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains

Bag om Blindsight

A Princeton neuroscientist and marketing director combine their unique expertise to explore the psychology of consumption-through specific neuroscientific principles, they reveal how brands turn individuals into consumers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781950665068
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 19. maj 2020
  • Størrelse:
  • 235x160x30 mm.
  • Vægt:
  • 488 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Blindsight

A Princeton neuroscientist and marketing director combine their unique expertise to explore the psychology of consumption-through specific neuroscientific principles, they reveal how brands turn individuals into consumers.

Brugerbedømmelser af Blindsight



Find lignende bøger
Bogen Blindsight findes i følgende kategorier: