Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen
indgår i Marken- Und Produktmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 297
- Udgivet:
- 30. august 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 388 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen
Stéphane Müller zeigt, dass Bilder auf Grund ihrer Aktivierungswirkung und Zugänglichkeit die Akzeptanz von Markenerweiterungen begünstigen, und präsentiert Hilfestellungen für die strategische Bildkommunikation und die Auswahl geeigneter Erweiterungsprodukte.
Brugerbedømmelser af Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621