Big Ideas in Public Relations Research and Practice
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 3. oktober 2019
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 496 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Big Ideas in Public Relations Research and Practice
Drawing on contributions from the 2018 congress of the European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), this volume explores and analyses challenges around communication, management and big ideas to present findings from current research in corporate communication.
Brugerbedømmelser af Big Ideas in Public Relations Research and Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Big Ideas in Public Relations Research and Practice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621