Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalitat im Dienstleistungsbereich
- Kausalanalysen unter Berucksichtigung moderierender Effekte
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 263
- Udgivet:
- 29. november 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 374 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalitat im Dienstleistungsbereich
Am Beispiel der Pauschaltouristik analysiert Bjoern-Olaf Borth, welche Faktoren die Beschwerdezufriedenheit umfasst, durch welche Hebel sie gesteigert werden kann und welche Wirkung sie auf die Kundenloyalitat ausubt. Die Ergebnisse verdeutlichen, dass die Beschwerdezufriedenheit von fundamentaler Bedeutung fur die Kundenloyalitat ist.
Brugerbedømmelser af Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalitat im Dienstleistungsbereich
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621