Benchmarking in Tourism and Hospitality Industries
- The Selection of Benchmarking Partners
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 12. august 2002
- Størrelse:
- 165x242x25 mm.
- Vægt:
- 672 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Benchmarking in Tourism and Hospitality Industries
This comprehensive and unique work offers a methodological framework for answering key benchmarking questions, with world-wide coverage and usage. Benchmarking is a buzzword of the last decade that describes a method for comparing different companies, by measuring various data, performance and goals.
Brugerbedømmelser af Benchmarking in Tourism and Hospitality Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Benchmarking in Tourism and Hospitality Industries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621