Beitrage Zur Dienstleistungsmarketing-Forschung
- Aktuelle Forschungsfragen Und Forschungsergebnisse
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 251
- Udgivet:
- 30. august 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 313 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Beitrage Zur Dienstleistungsmarketing-Forschung
Der vorliegende Sammelband fasst die Beiträge des 14. ¿Workshop Dienstleistungsmarketing¿ zusammen, der im Jahr 2010 vom Douglas-Stiftungslehrstuhl für Dienstleistungsmanagement an der Fernuniversität in Hagen ausgerichtet wurde. Die Beiträge greifen aktuelle Praxisfragestellungen auf, zeigen Lösungen und geben damit wichtige Einblicke für Praktiker und Forscher.
Brugerbedømmelser af Beitrage Zur Dienstleistungsmarketing-Forschung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Beitrage Zur Dienstleistungsmarketing-Forschung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621