Bedst til medarbejderoplevelser – 16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Bedst til medarbejderoplevelser – 16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation
Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer. Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten:
Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX 'WHY' og skab en stærk EX-organisering og governance
Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling
Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse
Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne
Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer. Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten:
Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX 'WHY' og skab en stærk EX-organisering og governance
Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling
Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse
Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne
Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.
Brugerbedømmelser af Bedst til medarbejderoplevelser – 16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Bedst til medarbejderoplevelser – 16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621