Beating Low Cost Competition
- Sådan svarer Premium Brands igen overfor lavpris konkurrence
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Beating Low Cost Competition
Beating Low Cost Competition er en praktisk guide, der kan hjælpe ledere i traditionelle virksomheder med at udvikle vindende strategier til at imødekomme den voksende udfordring fra lavpris konkurrenter.
Mange virksomheder er ved at blive alvorligt udfordret af lavpris konkurrenter - konkurrenter, der tilbyder "gode nok" produkter og ydelser til meget attraktive priser. I mange brancher kommer lavpris truslen fra virksomheder i udviklingslande, især fra Asien. Nogle af disse virksomheder har store, hastigt voksende og stærkt konkurrenceprægede nationale markeder, som bidrager til at skabe lavpris konkurrenter, der hurtigt kan blive formidable udfordrere til etablerede vestlige virksomheder og aktører fra andre udviklede lande. I andre brancher er det lavprisselskaber fra eget hjemland som Ryanair, Aldi, og ING Direct, der er udfordrerne.
Ved at trække på eksempler fra både Business-to-Business og Business-to-Consumer virksomheder, hjælper Beating Low Cost Competition ledere med at:
Udvikle en dybere forståelse af, hvorfor lavpris truslen bevæger sig opad på den øverste ledelses dagsorden.
Forstå fordele og ulemper ved de tre grundlæggende muligheder traditionelle virksomheder har til at reagere på disse konkurrenter og skabe nye vækstmuligheder.
Lære strategier og taktikker fra lavpris konkurrenter, som de måske kan anvende til at forbedre konkurrenceevnen for deres traditionelle forretning.
Se hvordan nogle af de førende virksomheder klarer de vigtigste ledelsesmæssige og kulturelle udfordringer forbundet med at imødegå lavpris konkurrenter.
Den indsigt og viden der kan drages fra denne bog vil sætte ledere i stand til at træffe bedre og mere rentable forretningsmæssige beslutninger.
Mange virksomheder er ved at blive alvorligt udfordret af lavpris konkurrenter - konkurrenter, der tilbyder "gode nok" produkter og ydelser til meget attraktive priser. I mange brancher kommer lavpris truslen fra virksomheder i udviklingslande, især fra Asien. Nogle af disse virksomheder har store, hastigt voksende og stærkt konkurrenceprægede nationale markeder, som bidrager til at skabe lavpris konkurrenter, der hurtigt kan blive formidable udfordrere til etablerede vestlige virksomheder og aktører fra andre udviklede lande. I andre brancher er det lavprisselskaber fra eget hjemland som Ryanair, Aldi, og ING Direct, der er udfordrerne.
Ved at trække på eksempler fra både Business-to-Business og Business-to-Consumer virksomheder, hjælper Beating Low Cost Competition ledere med at:
Udvikle en dybere forståelse af, hvorfor lavpris truslen bevæger sig opad på den øverste ledelses dagsorden.
Forstå fordele og ulemper ved de tre grundlæggende muligheder traditionelle virksomheder har til at reagere på disse konkurrenter og skabe nye vækstmuligheder.
Lære strategier og taktikker fra lavpris konkurrenter, som de måske kan anvende til at forbedre konkurrenceevnen for deres traditionelle forretning.
Se hvordan nogle af de førende virksomheder klarer de vigtigste ledelsesmæssige og kulturelle udfordringer forbundet med at imødegå lavpris konkurrenter.
Den indsigt og viden der kan drages fra denne bog vil sætte ledere i stand til at træffe bedre og mere rentable forretningsmæssige beslutninger.
Brugerbedømmelser af Beating Low Cost Competition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Beating Low Cost Competition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621