Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 25. august 2023
- Udgave:
- 00010
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action
Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.
Brugerbedømmelser af Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621