De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Bag om Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780357901847
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 400
  • Udgivet:
  • 25. august 2023
  • Udgave:
  • 00010
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Brugerbedømmelser af Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action



Find lignende bøger
Bogen Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action findes i følgende kategorier: