Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 306
- Udgivet:
- 26. juli 2007
- Størrelse:
- 160x235x29 mm.
- Vægt:
- 636 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
Illustrates the conceptual and practical dilemmas of assessment and raises issues that are relevant and applicable across a variety of modes of assessment and across various contexts where assessment takes place.
Brugerbedømmelser af Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621