De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bag kulissen

- – hos verdens bedste corporate storytellers

Bag om Bag kulissen

I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række inspirerende cases og får deres bedste anbefalinger. Bogen inddrager den nyeste forskning på tværs af kommunikation, marketing, ledelse og adfærdsdesign, og du lærer, hvordan du bringer metoden ind i hverdagen med nogle få greb. Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme. Bogen giver svar på: - Hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen. - Hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, og hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling. - Hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788772168197
  • Udgivet:
  • 25. april 2024
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Bag kulissen

I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række inspirerende cases og får deres bedste anbefalinger. Bogen inddrager den nyeste forskning på tværs af kommunikation, marketing, ledelse og adfærdsdesign, og du lærer, hvordan du bringer metoden ind i hverdagen med nogle få greb.
Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme. Bogen giver svar på:
- Hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen.
- Hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, og hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling.
- Hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.

Brugerbedømmelser af Bag kulissen



Find lignende bøger
Bogen Bag kulissen findes i følgende kategorier: