B2b-Erfolg Durch Emarkets Und Eprocurement
- Strategien Und Konzepte, Systeme Und Architekturen, Erfahrungen Und Best Practice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 353
- Udgivet:
- 4. juli 2012
- Udgave:
- 222002
- Størrelse:
- 244x170x20 mm.
- Vægt:
- 603 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af B2b-Erfolg Durch Emarkets Und Eprocurement
Das B2B-Erfolgsbuch in 2., komplett neuer Auflage: eMarkets und eProcurement in praxisgerechter und aktueller Darstellung. Entscheidern und Realisierern, vor allem im Bereich Einkauf, wird ein einmaliger kompakter Überblick über die maßgeblichen Entwicklungen gegeben. Neueste Erfahrungen von Anwendern sind berücksichtigt. Es geht um praxiserprobte Erfolgskonzepte, die dem Unternehmen den gewünschten Wettbewerbsvorteil bringen.
Brugerbedømmelser af B2b-Erfolg Durch Emarkets Und Eprocurement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen B2b-Erfolg Durch Emarkets Und Eprocurement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621