Autobiography and Teacher Development in China
- Subjectivity and Culture in Curriculum Reform
indgår i Curriculum Studies Worldwide serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 1. juli 2015
- Størrelse:
- 223x148x22 mm.
- Vægt:
- 472 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Autobiography and Teacher Development in China
This is the first investigation of the roles of autobiography in teacher education to be informed by concepts and examples from China, Europe, and North and South America. Unique and timely, this volume addresses multiple movements of teacher education reform worldwide.
Brugerbedømmelser af Autobiography and Teacher Development in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Autobiography and Teacher Development in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621