De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Auswirkungen von Preisaktionen auf das Markenimage eines Herstellers

- Erklarungsansatze, Problembereiche und korrespondierende Loesungsansatze

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956841309
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 78
  • Udgivet:
  • 14. januar 2014
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 104 g.
  • 2-3 uger.
  • 4. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Auswirkungen von Preisaktionen auf das Markenimage eines Herstellers



Find lignende bøger
Bogen Auswirkungen von Preisaktionen auf das Markenimage eines Herstellers findes i følgende kategorier: