Auswirkungen Einer Unternehmerischen Orientierung Zum Nachhaltigen Konsum Auf Die Beziehung Zum Kunden
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 8. oktober 2014
- Størrelse:
- 210x148x7 mm.
- Vægt:
- 150 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Auswirkungen Einer Unternehmerischen Orientierung Zum Nachhaltigen Konsum Auf Die Beziehung Zum Kunden
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Auswirkungen Einer Unternehmerischen Orientierung Zum Nachhaltigen Konsum Auf Die Beziehung Zum Kunden findes i følgende kategorier: