Augmenting Customer Retention Through Big Data Analytics
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 6. december 2024
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 810 g.
- Kan forudbestilles.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Augmenting Customer Retention Through Big Data Analytics
Details topics related to big data customer analytics and its application for customer retention. Covers topics on the use of big data in businesses that include personalization and customization of products and services, segmentation, digital marketing, customer relationship management, loyalty programs, and customer loyalty and retention.
Brugerbedømmelser af Augmenting Customer Retention Through Big Data Analytics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Augmenting Customer Retention Through Big Data Analytics findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621