Audience Transformations
- Shifting Audience Positions in Late Modernity
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 29. juli 2013
- Størrelse:
- 166x233x21 mm.
- Vægt:
- 546 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Audience Transformations
In the twenty-first century there are novel configurations of user practices and technological capabilities that are altering the way we understand and trust media organizations and representations, how we participate in society, and how we construct our social relations. This book provides a platform for a nuanced and careful analysis of the main changes in European communicational practices, and their social, cultural and technological affordances.
Brugerbedømmelser af Audience Transformations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Audience Transformations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621