De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Audience Studies

Focusing on the case of contemporary Japan, this book theorizes the role of media and ICT in today¿s media-rich global environment and introduces a new argument of audience complexity. It will contribute significantly to the `internationalisation¿ of the media studies movement underway in the global era.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415896580
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 16. maj 2011
  • Størrelse:
  • 152x229x13 mm.
  • Vægt:
  • 460 g.
  • 2-3 uger.
  • 18. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Audience Studies

Focusing on the case of contemporary Japan, this book theorizes the role of media and ICT in today¿s media-rich global environment and introduces a new argument of audience complexity. It will contribute significantly to the `internationalisation¿ of the media studies movement underway in the global era.

Brugerbedømmelser af Audience Studies



Find lignende bøger
Bogen Audience Studies findes i følgende kategorier: