De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Audience Economics

- Media Institutions and the Audience Marketplace

Bag om Audience Economics

Focusing on the electronic media - television, radio, and the Internet - this work provides an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780231126533
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 25. september 2003
  • Størrelse:
  • 230x154x13 mm.
  • Vægt:
  • 366 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Audience Economics

Focusing on the electronic media - television, radio, and the Internet - this work provides an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers.

Brugerbedømmelser af Audience Economics



Find lignende bøger